Για υγειονομικούς λόγους ΔΕΝ πραγματοποιούνται επιστροφές.
Επίσης το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνεπώς, ο αγοραστής φέρει την ευθύνη για την ορθή παραγγελία.
Η μοναδική περίπτωση στην οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων είναι εάν και εφόσον έμπρακτα ο καταναλωτής δεν παρέλαβε το προϊόν το οποίο παρήγγειλε.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, μπορείτε να προβείτε σε ακύρωση της παραγγελίας καλώντας στο 210 3605572 09:00 – 12:00 τις ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή) ή με αποστολή ενημέρωσης στο marivi@otenet.gr και σχετικής απάντησης από τους υπευθύνους της εταιρείας. Ακυρώσεις γίνονται δεκτές εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί στην εταιρεία courier προς αποστολή ή δεν έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία δημιουργίας αυτών εφόσον απαιτείται από την παραγγελία.